Általános szerződési feltételek

A megrendelés menete

A www.nitro2power.com honlap felépítése kényelmes és gyors tájékozódási lehetőséget biztosít a vásárlók számára. A felső menüsorokban található linkekre klikkelve megtekintheti az adott témához kapcsolódó alapvető tudnivalókat. A “TERMÉKEK” és a „SHOP” menüpontban a konkrét termékek és a hozzájuk kapcsolódó információk találhatóak.

A termék vételára: a „SHOP” menüben a termék neve alatt megjelenik a bruttó ára forintban, a csomagban is vásárolható termék esetén a teljes csomag bruttó ára. A termékek ára szállítási költség nélkül HUF pénznemben jelenik meg.

A vásárláshoz nem kell regisztrálnia magát.  A kiválasztott terméknél a „kosárba teszem” gombra kattintva teheti azt a kosárba. A rendelési mennyiség/csomag egyszerűen módosítható a “kosár” gombra (ikonra) kattintva, illetve törölheti a terméket a sor végén található „x” megnyomásával.

Több árucikket is összevonhat. A vásárlás befejezése után a “kosár” gombra kattintva megnézheti módosíthatja a kosár tartalmát. Itt van módja arra is, hogy a kiválasztott terméket eltávolítsa a kosárból. Ha vásárlását befejezte, és szeretné megrendelni a kiválasztott termékeket, úgy a kattintson a „tovább a pénztárhoz” gombra.

Ha rendelkezik kuponkóddal, akkor kérjük a kódot beírni a kijelölt helyre.

A számlázáshoz a *-gal jelzett adatok megadása kötelező.

Amennyiben a szállítási cím eltér a számlázási címtől, akkor a szállítási címet „SHIP TO A DIFFERENT ADDRESS” (küldés másik címre) felirat megnyomásával tudjuk a szállítási címet beállítani, itt is a *-gal jelzett adatok megadása kötelező. A rendeléshez lehet megjegyzést fűzni.

A szállítási cím beírása után a rendszer azonnal kiszámítja az adott szállításhoz tartozó szállítási díjat, és a fizetendő összeget. A szállítás díja 1 890 Ft, amelyhez utánvétes fizetés esetén 510 Ft kezelési költség adódik hozzá. A szállítás díjmentes, ha a megrendelt termékek összege meghaladja a: 20 000 Ft-ot.

A következő lépés: fizetési mód kiválasztása.

Választható fizetési mód a banki átutalással történő fizetés, ekkor a vásárló a saját számlavezető bankján keresztül köteles elindítani az utalást. A megrendelést követően az utaláshoz a vásárló minden szükséges információt megkap email-ben. A megrendelés azonosítóját az utalás során a megjegyzés rovatba szükséges beírni.

Továbbá lehetősége van utánvétes fizetést választani. Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Utánvétes fizetés esetén a szállítási költséghez 510 Ft kezelési költség adódik hozzá.

Az Eladó vállalja, hogy a megrendelt terméket – a szerződött, szállítást végző partnerein keresztül – a felhasználó által a megrendelés során rögzített szállítási címre eljuttatja. Átutalás esetén a kiszállítás indítása a teljes ár bankszámlán történő megjelenése után kezdődik.

Az Eladó biztosítja a megrendelt Termék megfelelő csomagolását, és a termékhez kapcsolódó dokumentumok elküldését.

Megrendelését nyomon követheti a vásárlás során e-mailben, vagy telefonon kapott azonosítóval a futárszolgálat honlapján.

Az Ön megrendelése addig aktív a rendszerben, míg a fizetés meg nem történik, vagy értesítés érkezik a megrendelés visszavonásáról.

A rendelés állapotáról rendszerünk 2 lépésben, e-mailben is tájékoztatja Önt az alábbiak szerint:

  • a megrendelés fogadásakor (állapot: feldolgozás alatt)
  • a vételár beérkezése után, a csomag szállítónak való átadásakor (állapot: postázva)

A rendszer, a megrendelés leadását követően azonnal, “Új megrendelés” állapottal automatikus értesítést küld a kereskedő és a vásárló e-mail címére. A visszaigazoló levél tartalmazza a megrendeléssel kapcsolatos összes információt (a termék átadása futárszolgálat részére, a futárszolgálat adatai). Mivel az értesítés a vásárló által megadott e-mail címre történik, ezért annak korrekt megadása a vásárló felelőssége.

Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mailben visszaigazoljuk! Ez az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével a megrendelés beérkezését követő 48 órán belül megtörténik. Ha nem történik meg a visszaigazolás elküldése, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

A megrendelés visszaigazolása után elektronikus számlát küldünk a Dupplak Kft. SYMBION elektronikus számlázó programjából, melyet e-mail címére továbbítanak.

Adatmódosítás: amennyiben Ön jelzi a management@nitro2power.hu e-mail címre megváltozott adatait a számlázás után, akkor módosító számlát állítunk ki. A szállítási cím módosítását, a futárszolgálattal kell egyeztetnie.

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra valamint utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

BANKI ÁTUTALÁS

Banki átutalással történő fizetés során a vásárló a saját számlavezető bankján keresztül köteles elindítani az utalást. A megrendelést követően az utaláshoz a vásárló minden szükséges információt megkap email-ben. A megrendelés azonosítóját az utalás során a megjegyzés rovatba szükséges beírni.

UTÁNVÉT

A vásárlónak lehetősége van utánvétes fizetést választani. Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Utánvétes fizetés esetén a szállítási költséghez 510 Ft kezelési költség adódik hozzá.

Felhasználási feltételek

FELELŐSSÉG

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni eredetű károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

SZERZŐI JOGOK

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, a jogtulajdonos engedélye nélkül terjeszteni tilos!

AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, RENDELÉS VISSZAIGAZOLÁS

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja megrendelés befogadásáról, és megküldi a rendelés visszaigazolást. Ha a Felhasználó a rendelés visszaigazolást nem kapja meg 48 órán belül, úgy a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. Amennyiben a Felhasználó a rendelés- visszaigazolás kézhezvételét követő 48 órán belül nem emel írásos kifogást a rendelés- visszaigazolásban foglalt feltételek ellen, úgy köteles a részére megküldött csomagot átvenni. Ennek elmulasztásából, megtagadásából eredő költségek megtérítését a Szolgáltató követelheti. Bővebben lásd elállási jog.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

Felhasználási feltételek

A szerződés megkötésére magyar/angol nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak.

A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/ EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés az automatikus visszaigazolás, a Felhasználó a megrendelés során megadott email címére történő eljuttatás.

A Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Etikai kódex tartalmát a Szolgáltató magára nézve irányadónak tekinti. Az Etikai kódex tartalma az alábbi linken érhető el: https://ecommerce.hu/wp-content/uploads/2018/06/ecommerce-hungary-etikai-kdex-v20180625-final.pdf

Számla

A Szolgáltató https://www.symbion.eu/ védett oldalról elektronikus számlát állít ki, melyet a megrendelést követően juttat el a Felhasználó részére. A Felhasználó kérésére a Szolgáltató indoklás nélkül, haladéktalanul számlamásolatot állít ki felmerülő igény esetén.

Amennyiben a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor nem kell azokat külön megrendelnie, elegendő a megrendelés leadásakor vagy ezt követően e- mailben jeleznie a megrendeléstől eltérő számlázási igényét.

Fizetés

A Felhasználó az alábbi fizetési lehetőségek közül választhatja ki a számára legmegfelelőbb fizetési módot:

  • Banki átutalás (a saját bankból indítás, ÁSZF-t a bankok a honlapjaikon megjelenítik) Bai átutalás esetén a rendelés teljes végösszegének (termékek vételára + szállítási költség) átutalása szükséges a következő bankszámlára: 10404711-50526548-84901003 (a megjegyzés rovatban a rendelés azonosítóját feltüntetve).
  • Utánvét – Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Utánvétes fizetés esetén a szállítási költséghez 510 Ft kezelési költség adódik hozzá.

Átvételi lehetőségek, Szállítás

Csomagjainkat a DPD futárszolgálat szállítja.

Szállítási feltételek

Amennyiben a kézbesítéskor Ön/ Önök nem tartózkodnak a megadott címen, úgy a kézbesítő a csomagot telefonos egyeztetést követően ismételten megpróbálja kézbesíteni.

A Felhasználónak lehetősége van a számlázási adatoktól eltérően más szállítási cím megadására is, így lehetőség van a csomag munkahelyen történő átvételére is. Ezt kérem mindenképpen jelezze, hogy a csomagra ráírhassuk.

A szállítási cím beírása után a rendszer azonnal kiszámítja az adott szállításhoz tartozó szállítási díjat, és a fizetendő összeget. A szállítás díja 1 890Ft, amelyhez utánvétes fizetés esetén 510 Ft kezelési költség adódik hozzá. A szállítás díjmentes, ha a megrendelt termékek összege meghaladja a: 20 000 Ft-ot.

A Szolgáltató a szállítás megkezdéséről e-mailben tájékoztatja a Felhasználót. A csomag kiszállításáról, csomagszámról, futár telefonszámáról sms-ben kap tájékoztatja.

Egyéb szállítással kapcsolatos tudnivalók

A csomag átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a csomagolás sérülésmentes- e. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás, és a sérülés a csomag átvételét megelőzően keletkezett, a Felhasználó köteles kérni a kézbesítőtől/ futártól jegyzőkönyv felvételét. A gyártás vagy szállítás során sérült termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja, amennyiben a szállítás során keletkezett (csomagolás látható) sérülés, átvételkor a jegyzőkönyvben rögzítésre került. Az átvételt követően a termék nem rendeltetés szerű használata során keletkezett sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

A termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Honlapunkon az aktuális raktárkészlet nem látható. A készleten lévő termékek esetében a szállítás 1-2 munkanapon belül történik, amennyiben a termék nincs raktáron kollégánk 2-3 munkanapon belül jelzi és tájékoztatja a Felhasználót a várható szállítási határidőről.

A Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

Elállási jog

Az elállási joga

Megrendelése során Ön élhet a feltétel nélküli elállási jogával. Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) 20. § Korm. rendeletben foglaltak alapján. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríteni.

Figyelem! A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt, az áru vissza szolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

Az elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül van lehetősége a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF Szolgáltató, gyártó adatai pontjában feltüntetett e-mail elérhetőség igénybevételével a Szolgáltató részére.

Ebből a célból a Fogyasztó webáruházunk elállási nyilatkozat – mintáját is küldheti. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot (portós csomag) nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A Szolgáltató e-mailben értesíti a Fogyasztót a szállítás megkezdésének tervezett időpontjáról, a szállítás megkezdése előtti napokban. Amennyiben a Fogyasztó ezen értesítést kézhezvételét követően nem jelzi elállási szándékát (megrendelés lemondását), az értesítésben megadott szállítási dátum előtt, úgy a megrendelt termékek kiszállításra kerülnek. Ezt követően az át nem vett csomagok esetében, a felmerült szállítási költségek megtérítését a Szolgáltató követelheti a Fogyasztótól.

Több termék rendelése esetén, amennyiben csak részlegesen állnak el a rendeléstől, a szállítási díj is arányosan kerül visszatérítésre.

Fontos, hogy a csomag átvételének megtagadása nem minősül az elállási jog gyakorlásának és ebben az esetben a szállítási visszaszállítási költséget minden esetben kiszámlázzuk az ügyfél részére, annak meg nem fizetése esetén polgári peres eljárás keretében, illetve követelés kezelő cég útján érvényesítjük.

A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

  • Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
  • Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
  • Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.

Szavatosság

Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Használt termékek esetén ez a határidő 12 hónap.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok a jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Szervezet neve: Leisure Master Kft.
Cégjegyzékszám: 18-09-113538
Adószám: 23716407-2-18
Székhelye: 9551 Mesteri, Kossuth Lajos u. 49.
E-mail: management@nitro2power.hu

Jogérvényesítési lehetőségek

Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Szervezet neve: Leisure Master Kft.

Cégjegyzékszám: 18-09-113538

Adószám: 23706407-2-18

Székhelye: 89551 Mesteri, Kossuth Lajos u. 49.

E-mail: management@nitro2power.hu

Bankszámlaszám: 10404711-50526548-84901003

A Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

Az elektronikusan rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését (GDPR szabályzat alapján).

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára, a linken http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/4535 tájékozódhat.